Veelgestelde vragen

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?
Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen of je een foutje hebt gemaakt met het invullen van je gegevens. Is dit niet het geval? NeemΒ dan vooral contact met ons op.

Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
In de productomschrijving van een item staat altijd de maat van het model geschreven. Wij raden aan hiernaar te kijken en op basis daarvan jeΒ beslissing te maken. Als een item anders valt dan normaal staat dit ook in de productomschrijving.Β 

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
Doordeweeks zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 (m.u.v. feestdagen).

Komen items die zijn uitverkocht weer op voorraad?
We proberen altijd onze uitverkochte items weer zo snel mogelijk aan te vullen. Alle uitverkochte producten die online staan komen terug op voorraad. Stuur ons een berichtje als je als eerste op de hoogte wil worden gehouden.Β 

Hoe weet ik zeker of mijn betaling goed is doorgekomen?
Bekijk op je eigen bankafschrift of het bedrag is afgeschreven. Dit betekent dat de bestelling en betaling in goede orde terecht is gekomen.Β Twijfel je nog steeds?
Neem dan contact op met onze klantenservice.